Oj, redan torsdag
Denna vecka har varit lite jobbig på många sätt. Jag har inte kunnat motionera för jag har ont i knät igen. Men motionscykeln står där som väl är. Men det känns lite motigt att ha ont när jag rör mig. Har talat med ortopeden som ska ta sig en f...