Mådde illa igår...
Yiaks vad jag mådde illa igår. Det vart alldeles för mycket smör till lunch i form av bearnaise. Jag tror att en ratio på 2.0 -> 2.3 är ganska lagom för mig. Högre och jag kommer bara att bli illamående. Fast jag börjar vänja mig bra att måtta...