Ont i halsen ...
Förrutom en stukad fot så har jag nu fått rejält ont i halsen. På sätt och vis så är det bra att jag har det samtidigt, jag hade ändå inte kunna träna med något av det.
Istället så håller jag på med att ta hand om mitt försummande hushåll. För det...