ett klagoinlägg..
jag tenderar uppenbarligen logga in här då jag känner mig som fetast. -men det löser ju inga problem.
jag börjar tycka att det är himla jobbigt att fundera så mycket över maten och verkar inte alls finna någon balans. nu vet jag inte längre i vilken...