Inte så upplyftande...
Måndag igen då. Kändes ju inte mer positivt av ett nytt lager snö och minusgrader imorse - blä, blä, blä!
Idag har jag en intensiv dag här på jobbet med möten i ett. Ska strax springa iväg till det första. Känns ibland svårt med möten såhär tid...