"bara vara" dag
igår tog jag en 90 minuters promenad till tyresta by och njöt av solen. sedan var det tvättstugan och så åt jag och sonen lövbiff, bea och rostade grönsaker .. sparade korven till idag.. ska göra korv i senapssås...
sen åkte jag till en väninna och fixad...