Skön helg
Hej
Jag har en skön helg och ikväll ska jag på teater. En föreställning från Broadway vad jag förstod, som heter Fantastics. Det ska bli spännande. Det enda jag saknar är att få gå ut och äta. Det skulle vara så gott men måste hålla i pen...