Trivsbiten
När jag var liten lär det ha varit en kamp vid matbordet varje dag. Jag var ett känsligt barn och ville helst äta mat med milda smaker och när jag inte tyckte om det som serverades knep jag med munnen. Jag minns inte själv mycket av det mer än att m...