:)
åt en sån mini magnum-mandel igår. och popkorn. tror nästan jag fick i mig hela påsen för miin pojkvän är så fruktansvärt kräsen. minsta lilla och han äter inte och igår tyckte han ETT popkorn smakade lite bränt så då kunde han inte äta mer...
men jag klag...