Löpning längs stranden idag.
Det blev 6km löpning idag efter jobbet. Tog rundan längs stranden och jag är glad att jag tog rätt håll så jag fick medvind längs havet för det blåste ganska rejält.
Nu ska jag kolla på House och äta jordgubbar med grädde. Sen hoppas jag att grannarna l...