Dags igen.....!!!
Då var det dags igen med en ny omgång hosta av lilleman. Förstod att något var på gång igår kväll då han låg i mitt knä och såg allmänt hängig ut. Sen börajde det mer och mer ju längre kvällen gick och hela natten hostade han....stackars l...