Onsdag - godkänd dag att börja om på
Dom senaste dagarna har varit hemska. Hetsat och kompenserat nästan allt. SUCK. Nu ska det börja taggas till festivalerna. Då vill man inte se ut som en kossa som varit inlåst hela vintern. Okej. Jag ger mig själv 3 hets/komp tills P&L. (Räknas som e...