Solsken
Vilken skillnad på energi:)) Började ju dagen kl 7 med en promenad på 1 timma, solen var framme redan då, har varit ute hela dagen och nu sitter jag på balkongen i bara t-shirt. Det är så j***a härligt, nästan svettas, det är 25,8 celsius så ni kan...