ett nytt försök.
skrev tidigare idag ett inlägg från min mobil.. men tyvärr hanns det inte sparas innan anslutningen bröts :(
idag har vi vart hos svärföräldrarna på påsklunch :) gott och mysigt!
sen har lillan och jag vart på promenad med min mormor, då vi även passade...