påskgodis..
Har försökt hållt mig undan godis men... de kom ju massa påskkärringar o gubbar igår o ja va tvungen att ha sånt hemma...
När kl va över 8 kom de inga flera barn o massa godis vart de kvar o va händer! Ja ja kan ju inte slänga bort massa godis så ja f...