Det goda, det positiva och det glädjande.
Jag har tänkt på de positiva sakerna jag upplever med mina ändrade kostvanor.
01. Daglig huvudvärk borta.
02. Inget sockersug, borta dag 2.
03. Mindre hunger.
04. Mjukare leder. Känns som om de smörjts med olja.
05. Inga gaser.
06. Färre och kortvarigare...