Frukt och Bär-frossa
Nu har vi varit och handlat...Blev mycket nyttigheter och väldigt lite onyttigheter så jag klarade mig bra! :) Det sämsta var att jag tog en korv med bröd på stående fot som gav en sådär 250 kalorier eller mer...*grrr*
Köpte massor med frukt och bär...