Vårkänslor
Kanske ska jag köra med kakdiet, för efter mitt eländiga (?) veckoslut med minimalt nyttig mat går vågen sakta neråt ändå. Om jag får sug, tar jag EN liten bit choklad. Inga stora hungerkänslor, fösöker hinna äta innan. Härligt att vågen visar lite...