:-)
Benet värker, men ändå känns allt helt ok, jaf fick pratat med min bror och helt plötsligt började jag må ganska bra igen. Vikten står still men det gör inget, då hinner skinnet med och det tar ju ett tag att bli av med 40 kg. Vilken tur att ja...