arraksbollsfrestelse!
Jepp så var det jobb igen med fikatider som jag ska försöka undvika. Inte helt lätt när mitt kontor är nära matsalen med alla goa lukter...Idag var det arraksbollar som det bjöds på och jag måste erkänna att jag var såååå frestad att smyga m...