Detta går bra !
Trots husarrest. Fortfarande svinkallt. Men. Jag cyklar, motiveras av "Biggest loser" och håller mig hyfsad till min diet. Jag har mellan 500-600 kalorier kvar varje dag, så det är väl sjutton om jag inte gått ner i vikt i morgon när det är vägarda...