Nygamla kläder
idag knallade jag in på Röda Korset som lämpligt hade 50% på alla vinterytterkläder. Två nya vinterjackor (olika varma) och en ofodrad jacka med plats för tröjor fick följa med mig hem. Det hela gick på 125:-, så mycket billigare kan det inte bl...