Nytt år, nya tag
Jag var med nere på jobbet idag, mamma jobbade och jag passade på att följa med så jag kommer ut och träffar lite folk. Det var kul, skönt att få komma igång lite grann i alla fall. Nu har jag tröttnat på gipset och vill börja om. Jag hade g...