Kondition =/
Ja nu har jag lovat mig själv att starta bygga bättre kondis. min nuvarande kondition är helt otränad, och den 15 mars 2010 så rycker jag in i en 3månaders lumpen. Tillsdess måste jag träna! Styrketräning är skit skoj, men var hittar jag...