Där satt den... Nu ska man bara fortsätta.....
Igår låg min sambo Patrik (som har en liten mage men annars relativt normal, skulle behöva så klart röra sig lite men han har inga problem med vikten), han låg och läste våran nyinförskaffade bok "Träna 1 kvart om dagen med Pablo Roberto" och så...