Lyckats väga mig
Haha... vågen ligger ju fortfarande någonstans i lådorna sedan flytten till hus så jag har sluppit konfronteras med direkta siffror, men nu kom jag på att jag kan ju faktiskt väga mig i Wii Fit (som jag också gjorde ett tappert försök att använda...