17 gram kolhydrater.
Det är vad det blev idag. Allt under 20 ser jag som godkänt. Fortfarande inte sprungit efter förkylningen. Har inte känt mig helt okej förrän idag och efter10 timmar på jobbet så fick barnen och inte min motion vara prioritet ett. Hoppas jag hinner...