ingen träning :(
Får hoppa över dagens inplanerade träning. Har fortfarande inte blivit av med tröttheten. Det kanske är en förkylning på gång ändå.... hoppas inte... Blir en kall dusch nu så jag iallafall orkar åka till jobbet ikväll. Känns inte bra al...