Trött
Trött dag idag. Känner mig nöjd över att jag kom iväg till gymmet iallafall. Men nu har jag kraschat i soffan framför Tv:n. Gött. Smaskar på ett par passionsfrukter också. Gott! Skulle utan problem kunna gå och lägga mig nu. Men det känns lite...