Komik
Träningsvärken i benen börjar ge med sig, då skaffar jag helt ny i överkroppen. Vilket underbart liv :-) Vågen parkerade på 67.4kg idag, +0.4, och det vore förskräckligt lätt att bli deprimerad över detta hattande runt 67 om det inte vore fö...