i morgon är det kneget
som gäller, kommer bli tröttsamt första dagen, då jag lagt mig till med nya vanor, såsom segrat mig upp på morgon sent uppe på kvällar fast det inte funnits något bra på tv, utan det bästa sänds ju bara när man jobbar... Har i alla fall 3 fä...