IBS och missbruk
Hej. när jag gick i lågstadiet fick jag oerhörda problem med magen som blev värre i gymnasiet. På besök ho läkare och homopat så kommer vi fram till att min tarmflora är trasig. IBS. så jag hade inget val, jag fick sluta med många matingredi...