Julbord i Danmark is a bitch
Varför måste danskarna vara så otroligt duktiga på att laga mat!? Nu kall jag faktiskt inte skylla allt på julhelgen. Jag har slarvat rejält innan dess. Men julhelgen var då jag helt släppte loss. Fläskestek, sockerpitatisar, korv, rödbetssa...