80 minuter på gymmet idag:)
Hade lite träningsvärk när jag vaknade imorse efter gårdagens löprunda men ändå lyckades jag ta mig till gymmet idag. Det kändes helt underbart att komma igång med styrketräningen igen också det är ju med hjälp av den som jag ska kunna forma k...