Synd om mig...
Ja lite synd är det allt om mig. Fick cortiosonspruta i axeln i går och medicin som jag ska äta i 2 veckor. Värken släppte precis efter att jag fått sprutan, men idag är det f-n i mig ännu värre.... Tur man har friska ben, för igår blev det lån...