Uppe tidigt
Idag ska vi iväg så jag fick kliva upp tidigt. Men tusan så trött jag är. Träningsvärk i musklerna fortfarande och ingen riktig ork i kroppen. Undrar hur länge jag ska ha det. Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen idag. Det lutar...