Måndag och tillbaka till jobbet
Visst var det lite tungt att komma upp ur sängen imorse men måste erkänna att det är ganska skönt att komma tillbaka till jobbet och få lite rutin på livet igen. Just nu sitter jag på kontoret och tittar på en underbart vacker soluppgång och njut...