Gott nytt år 2013!
Jag ska göra 2013 till ett år i hälsans tecken! Har tränat ett par träningspass sedan julen, fick en Polar RC3 GPS i julklapp av min kar. Så jag håller på och lär mig hemligheterna med pulsträning. Det jag hittills lärt mig är att jag behö...