Så kom det då, det nya året
Nytt år, nya chanser. Och jodå jag veeet att det är en klyscha men lik förbaskad så gillar jag känslan av NYTT. Det här är en dag då jag stryker stora svarta streck över det som varit och som kanske inte blev så där bra som jag hade planerat in...