Semlan var såå gooood!
Hade inga som helst dåliga tankar idag när jag åt semla med barnen och svärföräldrarna. Den smakade underbart så jag åt till och med ganska mycket av själva bullen, Cederluf gör världens bästa semlor, i alla fall i göteborgsområdet. Jag tycke...