Tisdag. bättre (y)
600 Kcal :D Trots det med BÅDE glass OCH tårta. Tårta = sen mams fyllde. Glass = hos kompis. Det känns jävligt skumt, borde nog ha räknat fel nån stans .. Men tror nt det faktiskt :) Fatta vad bra det kommer bli om jag äter samma imron förutom...