Första dagen.
Är hemma från jobbet, pga att jag är sjuk. Började dagen med att dricka en naturdiet dryck. Efter ca 2 timmar åt jag två rostade smörgåsar med kalles prickiga på. Har även druckigt en kopp te, ett glas med multivitsminbrus och ett glas vatten...