TJOHO!! :-)
Vad kul att man numera kan skriva in vitaminer och mineraler på sina livsmedel. Nu har jag en chans mot de där staplarna! Utmaningen kan börja! :-D Senaste veckan har gått bra för en gångs skull, -1,1 kg. Bättre än vad det brukar se ut för mig...