Idag blev det inte som jag hade tänkt
men jag får försöka göra det bästa av min dag ändå. Jag steg upp som vanligt i morse, väckte äldsta sonen och klädde på mig för att fara på jobb. Vid frukosten kände jag att det kanske är bäst jag stannar hemma idag pga förkylningen. Det...