måndag kväll
ja så var den arbetsdagen slut och nu väntar tvättstugan i några timmar. har precis fått i mig lite vintersoppa igen och morotsbröd.. idag hade vi möte på eftermiddagen och en kollega bjöd på bullar.. jag kunde inte motstå.. har inte heller...