Dag 7
Ställde mig på vågen imorse som vanligt och den visa 82,6 kg. Jippie!!! Är redan nu nere på målet som skulle uppnås 1 feb. Nu ska jag träna varje dag, både promenader och cross som jag gjort hela veckan förutom i måndags. Så detta håller i sig...