en helt vanlig tisdag.
Vaknade upp i morse och till mi nstora förvåning var det fågelkvitter utanför, underbart härligt, tills väckarklockan tjöt och jag fick en chock. Nåväl, så är det. Underbar dag idag, haft mycket att göra dock, varit i borås från nio till halv...