Nu ska det ske!
Nu ska jag banne mig gå ner i vikt! Jag har ju inte sett det allra minsta lilla resultat på vågen, trots att jag gått betydligt längre och oftare de sista två månaderna. Än är jag väl inte i nivå med innan jag slutade röka och gick jättelånga...