Magsjuka i huset
Ja, så nu kanske man får det och går ner några extra hekton:-). Fast det brukar man ju gå upp ganska fort igen... Har inte ätit frukost än, jag vet inte vad jag ska äta som är bra. Får nog bli äggmackor igen så ska jag fundera lite sen vad ja...