Då var ledigheten slut.
Idag har jag varit super duktig!!! Crossa 40 min imorse, sen 40 min nu ikväll, blev 10.9 km och 309 kalorier. Så har gjort mer än jag begärde av mig själv denna vecka. 20 min mer, inte fel! Imorgon får det bli en timme på en gång, för imorgon jobb...